
Administrer min reservation
Kan jeg ændre min reservation, såsom placering eller dato for mit ophold?
"Du kan ændre din reservation ved at kontakte kundeservice på følgende nummer: 0707 10133 (pris for et lokalopkald).
For ændringer af reservationen op til 45 dage før ankomst, hvis disse er mulige, opkræver vi et gebyr på €16. For ændringer inden for 45 dage før ankomst vedrørende boligen, parken eller beliggenheden opkræver vi et gebyr på €49,50. En ændring af dato inden for 45 dage før ankomst er kun mulig efter separat aftale med kundeservice-afdelingen i Center Parcs Köln. Center Parcs er ikke forpligtet til at opfylde ændringsønsker. Der vil blive opkrævet et gebyr for ændringer af enheden, parken, placeringen af enheden eller aftalen. Dette gebyr gælder ikke, hvis du ombooker til en dyrere feriebolig. Hvis du ønsker at reducere antallet af bookede bolig enheder efter at have booket mere end én bolig, gælder afbestillingsreglerne som anført i artikel 9 i vores generelle vilkår og betingelser (delvis afbestilling). Bemærk også artikel 8 her.
Vores fleksible bookingbetingelser gælder i øjeblikket, herunder gratis ombooking. -> Find ud af mere"
Er det muligt at bestemme placeringen af mit ferieboliger?
Ja, du kan vælge placering og/eller indretning af din bolig. Under bookingen kan du vælge denne mulighed i feriehustjenesterne. Prisen for dit ønskede sted vil blive vist i bookingprocessen.
Hvor kan jeg tjekke status for min betaling?
For at få et overblik over de udestående betalinger, du allerede har foretaget, skal du logge ind på din My Center Parcs-konto. Du kan se det samlede beløb og status på din faktura her eller i Center Parcs-appen under "Min reservation".
Hvordan kan jeg se detaljerne for min reservation?
Du kan se dine reservationsdetaljer og faktura ved at gå til din "Mine Center Parcs"-side, eller du kan finde dem i Center Parcs-appen.
Hvordan kan jeg ændre min adgangskode?
Du kan ændre dette på siden "My Center Parcs" ved at klikke på "Personlige detaljer".
Hvordan kan jeg ændre min e-mailadresse for at logge ind på "My Center Parcs"?
Du kan foretage en ændring ved at klikke på "Personlige detaljer" på siden "My Center Parcs".
Hvordan kan jeg annullere min reservation?
"Du kan annullere din reservation ved at kontakte vores kundecenter på: 0707 10133
Ved aflysning gælder følgende bestemmelser:
• Op til 30 dage før ankomst udgør gebyrerne 20 % af rejsens pris.
• Fra 29 til 7 dage før ankomst udgør gebyrerne 75 % af rejsens pris.
• Fra den 6. dag før ankomst, ankomstdagen og i tilfælde af udeblivelse, gebyrer på 95 % af lejebeløbet og 75 % af eventuelle bookede arrangementsbeløb.
• Ved tidlig afrejse skal det fulde reservationsbeløb betales. Du forbeholder dig retten til at fremlægge bevis for mindre skade på Center Parcs.
Betalingen af alle gebyrer, der henvises til i denne artikel, skal afregnes af dig på en sådan måde, at de krediteres Center Parcs-kontoen inden for 14 dage fra datoen for bekræftelse af tilbagetrækningen."
Hvordan kan jeg være sikker på, at min reservation er ankommet?
Vi sender dig reservationsbekræftelsen til din e-mailadresse inden for 30 minutter. Du kan også se dine reservationsdetaljer i dit personlige område i My Center Parcs eller i Center Parcs-appen. Bemærk venligst, at du ikke vil modtage information om din booking med posten.
Søg
Ingen resultater fundet