70 71 01 33
(fastnet)

Har du spørgsmål?

Vores medarbejdere sidder klar til at hjælpe dig

70 71 01 33

(fastnet)

Mandag - fredag: Kl. 09:00 - 17:00
Helligdage: Kl. 10:00 - 15:00
Lørdag og søndag: lukket

FAQ Picture
Vælg et emne nedenfor for at finde svar på dine spørgsmål!
Forberedelse af dit opholdMit ophold

Mit ophold

Hvornår skal jeg forlade huset på afrejsedagen?

"Vi beder dig forlade boligen senest kl. 10.00 fra mandag til lørdag. Om søndagen senest kl. 12.00*
På afrejsedagen kan du dog stadig bruge alle vores aktiviteter og faciliteter: Aqua Mundo, legepladser, restauranter osv. Du skal blot aflevere dine nøgler eller dit digitale armbånd, når du forlader parken.

* Denne tid på søndag kan variere. Tjek venligst din reservationsbekræftelse for at se, om dette tidspunkt gælder for dig."

Hvor kan jeg finde et interaktivt kort over parkerne?

Klik på parken efter eget valg på vores hjemmeside, og klik derefter på "Ankomst- & Parkkort" under det øverste billede. Du kan få adgang til det detaljerede kort og rutevejledning via fanen "Praktisk information" på parksiden.Du kan også få adgang til information om det område, du har reserveret i dit My Center Parcs kundeområde eller med Center Parcs app.

Hvor kan jeg parkere min bil under mit ophold?

"For alle parker (undtagen Les Landes de Gascogne) - gratis parkering:

• Du må kun parkere din bil foran ferieboligen under af- og pålæsning af bagage under ankomst og afrejse. For resten af opholdet skal bilen parkeres på nærmeste (gratis) parkeringsplads.

• Undtagelse: Personer med nedsat mobilitet kan efterlade deres bil i bagageudleveringsområdet i nærheden af deres indkvartering mod fremvisning af et handicap-id-kort. Personer med et midlertidigt handicap kan også opnå en dispensation, som udstedes af parken ved ankomsten.

• Hvis du bor på et hotelværelse på Hotel Park Zandvoort (NL), er parkeringsgebyret €12,50 pr. nat.


Særlige funktioner for Les Landes de Gascogne:

• Parken er 100 % bilfri for at give dig en unik Center Parcs-oplevelse, hvor naturen er topprioritet: besøgende skal derfor efterlade deres køretøjer på en parkeringsplads uden for parken ved ankomsten.

• Antallet af tilladte køretøjer afhænger af belægningen af ferieboligeret (f.eks. for et 4 personers ferieboliger = 1 bil, 6 personer = 2 biler, 8 personer (eller flere) = 3 biler). Det er muligt at ankomme med flere biler, men der opkræves et ekstra gebyr ved ankomst.

• Du har flere muligheder for at transportere din bagage til ferieboligeret: selvbetjeningsvogn, en bagagetransport til ferieboligeret eller mulighed for at leje en golfvogn.

For dagsbesøg - betalte parkeringspladser:

Parkeringspladser mod betaling er tilgængelige ved indgangen. Prisen afhænger af den respektive park:
• For Villages Nature Paris: 10€/dag

• For Lac d'Ailette: 8 €/dag

• For alle andre franske parker: €7/dag

• For de belgiske parker: €6/dag

• For parker i Holland: 6 €/dag, undtagen parkerne De Eemhof, Park Zandvoort & Het Meerdal (7,50 €/dag) og Limburgse Peel (6,50 €/dag)

• For tyske parker: gratis, undtagen Park Bostalee (5€/dag) og Bispinger Heide (4€/dag)."

Hvad er husreglerne?

For at gøre opholdet i parken så behageligt som muligt for alle gæster, skal gæsterne overholde de ordensregler, der fremgår af husordenen. Disse kan rekvireres i receptionen ved ankomsten.

Hvilke dokumenter skal jeg bruge for at tjekke ind?

Spar værdifuld ferietid med online check-in ved ankomst!

Log ind på din "My Center Parcs"-kundekonto eller Center Parcs-appen og tjek ind online hjemmefra. Dette er kun muligt tidligst ti dage før din ankomst.Udfyld formularen til dig og alle på rejsen for at generere din e-billet (QR-kode), som du kan præsentere for os ved ankomst direkte fra din telefon. Online check-in er meget nyttigt for at lette din ankomst. Men selvom du ikke bruger dette, vil vores team naturligvis byde dig hjertelig velkommen og hjælpe dig ved check-in.

Din e-billet vil være tilgængelig, så snart...

1.) du har betalt for din ferie og
2.) du har indtastet oplysningerne om alle medrejsende.

Vil der være fyrværkeri nytårsaften?

For at beskytte naturen, mindske støj for dyr og gæster, minimere risikoen for brand og sikre den offentlige sikkerhed, har Center Parcs besluttet ikke at have fyrværkeri nytårsaften i alle parker. Det er ikke tilladt at medbringe eget fyrværkeri. Vi kan dog ikke udelukke, at der vil blive affyret fyrværkeri under dit ophold trods forbuddet.

Er der WiFi-dækning i parken?

Du kan nyde ubegrænset og gratis WiFi i alle vores ferieparker.

Hvornår kan jeg tjekke ind?

"Du kan også finde disse oplysninger på "My Center Parcs" under "Check in".
I vores tyske, hollandske og franske parker er overnatning tilgængelig fra kl. Du kan flytte ind i de belgiske parker fra kl.

Du er velkommen til at benytte parkens faciliteter (Aqua Mundo mv.) på din ankomstdag fra parken åbner. Mere om det i næste punkt.

Bemærk: (De fleste) overnatningssteder for Friends-gæster er klar til indflytning fra kl.

Er der en leveringsservice til morgenmad?

Ja, Center Parcs tilbyder forskellige morgenmadspakker i sine hollandske, belgiske og tyske parker (undtagen Terhills Resort og Park North Sea Coast). Dette er en komplet morgenmadspakke, der leveres til ferieboligeret. Du kan nemt bestille denne pakke, når du bestiller din bolig.

I hvilke parker kan jeg få et digitalt armbånd, og hvad kan jeg bruge det til?

I Park Allgäu, Park Hochsauerland, Bispinger Heide, De Eemhof (NL), De Kempervennen (NL), De Huttenheugte (NL), Erperheide (B), Villages Nature Paris (F), vil du modtage et digitalt armbånd ved ankomsten til parken. Dette armbånd giver dig adgang til din bolig, Aqua Mundo og skabene på Aqua Mundo. Du kan også bruge armbåndet til digitale værdibeviser som betaling for aktiviteter med mere.

Fra hvornår og til hvornår kan jeg benytte faciliteterne på ankomstdagen og afrejsedagen?

"Ankomstdag
Du kan bruge alle parkfaciliteter fra kl. 10.00 på din ankomstdag, medmindre parken er midlertidigt lukket inden dit ophold.AfrejsedagVi beder jer fraflytte jeres ferieboliger senest kl. 10 på afrejsedagen, så der kan gøres rent. Alle parkfaciliteter kan dog benyttes resten af dagen, medmindre parken er midlertidigt lukket efter endt ophold."

Hvem kan jeg kontakte, hvis jeg har en klage efter mit ophold?

Vi beklager, at vi ikke kunne leve op til dine forventninger. Parkens personale gør deres yderste for at sikre, at vores gæster føler sig godt tilpas. Center Parcs stræber efter tilfredse gæster, der oplever hyggelige stunder i parkerne. Derfor vil vi naturligvis behandle din klage, så du kan se tilbage på dit ophold med en positiv følelse. Vi beder dig udfylde klageformularen. Du modtager en bekræftelse på modtagelsen fra os og sagerne vil blive behandlet efterhånden som de modtages.

Hvor kan jeg finde vejvisning?

Klik på parken efter eget valg, og klik derefter på "Ankomst- og parkkort".

Hvor kan jeg finde detaljer om indretningen af ​​mit ferieboliger?

På siden "Mine Center Parcs" under "Min reservation". Disse kan du også finde på vores hjemmeside, hvis du klikker på den relevante park- og ferieboligertype.

Findes der ladestandere til elbiler?

Ladestationer til elbiler er tilgængelige på hver af vores ferieparker. Antallet af ladestandere varierer afhængigt af parken, så du kan gøre din rejse fleksibel og miljøvenlig – lige meget hvilken park du vælger.

Hvordan kan jeg bruge min aktivitetskredit fra early bird-rabatten?

For alle reservationer med early bird-rabat foretaget efter den 16. april 2024, vil du modtage en aktivitetskredit på 30 € for feriehuse for op til 6 personer og € 45 for ferieboligere for 7 personer eller mere. Denne aktivitetskredit skal bruges under dit ophold.Aktivitetskreditten er gyldig i alle vores parker i Holland, Belgien, Tyskland og Frankrig (undtagen Terhills Resort). Fra et omfattende udvalg af indendørs og udendørs aktiviteter til eventyrlige cykelture, dit ophold bliver garanteret uforglemmeligt. Alle aktiviteter er inkluderet undtagen Deep Nature® Spa, Gametown og restauranter.

Hvordan bruger jeg aktivitetskreditten?

Når du ankommer til parken, vil beløbet blive overført til dit digitale armbånd, og du kan bruge det i receptionen eller i informationsskranken.

- Alle tilbudte aktiviteter varierer fra park til park og kan ændres.
- Aktivitetskredit kan ikke ombyttes til kontanter, og der gives ingen refusion, hvis aktivitetskreditten ikke er fuldt udnyttet.
- Aktivitetskredit er til personlig brug og kan ikke overføres.
- Aktivitetskreditten er kun gyldig under det bookede ophold.

Administrer min reservationBooking og betalingForsikringMin Center Parcs kundekontoHvad er Nordborg Resort?
Tilbage

Søg

Ingen resultater fundet

Tilbage
Nyhedsbrev