70 71 01 33
(fastnet)

Har du spørgsmål?

Vores medarbejdere sidder klar til at hjælpe dig

70 71 01 33

(fastnet)

Mandag - fredag: Kl. 09:00 - 17:00
Helligdage: Kl. 10:00 - 15:00
Lørdag og søndag: lukket

FAQ Picture
Vælg et emne nedenfor for at finde svar på dine spørgsmål!
Forberedelse af dit opholdMit opholdAdministrer min reservationBooking og betaling

Booking og betaling

Hvornår skal jeg betale min udestående saldo? Vil jeg modtage en meddelelse om dette?

Hvis du logger ind på "My Center Parcs" kan du se, hvornår du skal foretage din betaling. Du vil ikke modtage yderligere meddelelser.

Hvilke kort accepteres til betaling?

Følgende kort accepteres: Visa, Euro/Mastercard og American Express.

Hvorfor vises den park- eller ferieboligertype, jeg ønsker, ikke?

Dette kan ske, hvis der ikke er flere ledige ferieboligere på den dato, du har anmodet om, eller hvis den type feriehus, du har valgt, ikke er tilgængelig i den park, du har valgt. I disse tilfælde tilbyder Center Parcs hjemmeside straks et passende alternativ.

Hvordan booker jeg et tilbud online?

Efter du har valgt dit ønskede ophold, får du automatisk vist den billigste pris. En permanent rabat (såsom early bird-rabatten) vil blive vist, afhængigt af tilgængelighed, og kan vælges i næste bookingtrin (bemærk venligst reservationsbetingelserne). Personlige fordele (som for venner) vises kun, når du er logget ind.

Hvorfor modtager jeg ikke en bekræftelse eller faktura med posten?

Du kan få adgang til dine reservationsoplysninger og din faktura, når du logger ind på "Mit Center Parcs". Du kan også printe disse oplysninger. Du modtager ikke en bekræftelse eller faktura med posten.

Undtagelse: Hvis du har bestilt telefonisk og ikke har en e-mailadresse, vil du modtage dokumenterne med posten.

Hvordan betaler jeg, hvis jeg foretager en reservation via hjemmesiden eller kundecenteret?

Du kan betale med dit kreditkort, bankoverførsel, øjeblikkelig overførsel eller PayPal (kun via hjemmesiden). Det er ikke muligt at sende betaling med posten.

Hvordan kan jeg betale med en voucher?

"Digital voucherHvis du bestiller via vores hjemmeside, kan du indtaste din 20-cifrede voucher-kode i trin 3 af booking (betaling).


Andre værdibeviserHvis du har en udskrevet værdibevis, gælder de betingelser, der er trykt på den.


Hvis du har yderligere spørgsmål, bedes du kontakte vores kundekontaktcenter på 0707 10133."

Klarna: betal senere eller betal i 3 rentefrie rater

Betal senere – hvordan fungerer det?

Når du tjekker ud, kan du vælge Betal senere uden yderligere gebyrer.
Du skal ikke betale depositum på reservationsdagen, men først betale det samlede beløb for dit ophold 30 dage senere.

For at gøre dette skal du blot indtaste detaljerne for det kort, der skal bruges til de automatiske debiteringer. Vi informerer dig i god tid, når dine betalinger forfalder - så du kan planlægge din rejse på en afslappet måde.

Hvis du er ny hos Klarna, er du muligvis ikke berettiget til denne betalingsmulighed - Klarna vil gerne lære dig bedre at kende.

Er der gebyrer for at betale i 3 rater uden renter?

Så længe du foretager dine betalinger i henhold til din betalingsplan, er der ingen gebyrer ved at betale i 3 rater uden renter. Men hvis du ikke foretager dine betalinger til tiden, kan du blive pålagt forsinket gebyr.

Er der kredittjek ved betaling i 3 rater uden renter?

Klarna udfører kontrol, før den godkender en betaling i 3 rater eller senere for at beskytte mod risici for eventuel overgældsætning. Disse tests varierer fra land til land og overholder lokale lovkrav.

Ved aflysning eller ændring af din rejse skal du kontakte vores kundeservice direkte ved at ringe på 70 71 01 33 (lokal takst), så ordren og tilhørende betalingsplan opdateres i overensstemmelse hermed.
Klarna udsteder refusionen i tilfælde af annullering, så snart Center Parcs har informeret dem.

Du kan finde dine betalingsoplysninger i den e-mail Klarna sendte efter dit køb, samt på din Klarna-konto og Klarna-appen.


Klarna informerer dig via e-mail eller push-meddelelse, når en betaling forfalder eller er blevet debiteret. Hvis en betaling er blevet indsamlet, men du ikke har modtaget bekræftelse, kan du se status for din ordre og betalinger i Klarna-appen eller på hjemmesiden www.klarna.com/dk.

Er der nogen krav til at bruge Klarna?

Ja, der er nogle krav for at kunne bruge betaling i 3 rater eller senere udskudt betaling med Klarna:

  • Du skal være fyldt 18 år.
  • Du skal bruge et gyldigt mobiltelefonnummer og e-mailadresse.
  • Dit bopæl skal være i Tyskland.
  • Du skal have en bankkonto i Tyskland med en positiv kredithistorik.
  • Dit kredit
  • eller betalingskort skal være gyldigt i mindst 60 dage fra købsdatoen.

Vil du gerne vide mere?

Se Klarnas vilkår og betingelser. Du kan også tale med en rådgiver ved at downloade Klarna-appen.

Skal jeg betale hele prisen ved bestilling?

Du kan finde betalingsbetingelserne under de generelle vilkår og betingelser

Er det muligt at booke flere ferieboligere på samme tid?

Ja, du kan booke to ferieboligere online på samme tid. En god måde at rejse med en større gruppe uden at ofre privatlivets fred eller individuelle ønsker. Disse to overnatningssteder skal bookes i samme park og på samme dato, du kan vælge mellem to forskellige typer (kategori og/eller størrelse) Fra et hotelværelse til et VIP-feriehus for 12 personer for at bringe alle dine kære sammen: valget er dit!Prikken over i'et: Med muligheden "ved siden af hinanden" har I mulighed for at bo ved siden af hinanden (afhængigt af tilgængelighed og mod betaling).
For at booke to overnatninger i én proces skal du blot gøre dette:1. Vælg 2 overnatningssteder i søgefeltet.2. Indtast det korrekte antal personer pr. ferieboliger og bekræft.3. Vælg derefter den første og derefter den anden bolig.4. Følg blot trinene i indkøbskurven, vælg muligheden "side om side" hvis det ønskes og bekræft til sidst din dobbeltbestilling.
Ønsker du at booke mere end to ferieboligere, kontakt venligst vores kundekontaktcenter: 0707 10133

Er der et betalingsgebyr?

"Der er intet betalingsgebyr. Dit låneselskab kan dog opkræve et standardgebyr.

Bemærk: Når du betaler med kreditkort, vil du først blive bedt om en symbolsk €1. Dette gøres kun for at tjekke, om det er et eksisterende kreditkort. Kortet debiteres ikke, og den ene euro debiteres ikke. "

ForsikringMin Center Parcs kundekontoHvad er Nordborg Resort?
Tilbage

Søg

Ingen resultater fundet

Tilbage
Nyhedsbrev